קידום LOCAL

מהו קידום LOCAL?

בעלי עסקים משקיעים רבות בבניית אתר אינטרנט ומדובר בתהליך שאיננו פשוט וגם איננו קצר. למען האמת, בניית אתר דורשת תכנון ומחשבה כדי שהתוצאה הסופית תהיה כזו שתמשוך קהל ותגרום לו להישאר. אז אנחנו משקיעים רבות בעיצוב, בבחירת הצבעים והפונטים, בכתיבת תכנים מעניינים ורלוונטיים וכמובן גם לוקחים בחשבון משתנים שקשורים בקידום אתר האינטרנט בגוגל, שהרי מי שלא נמצא בגוגל הוא כמעט ואיננו קיים. אבל מה קורה כאשר בית עסק מציע שירות במיקום גאוגרפי ספציפי? הרי קידום אתרים הוא מושג כללי שלא יודע להבחין בין קהלי יעד שונים, ואין לחשמלאי מקריית שמונה שום סיבה או אינטרס להגיע לתושבי תל אביב והסביבה.

הפתרון – קידום מקומי

קידום LOCAL או בעברית צחה – קידום מקומי – הוא קידום ממוקד הרבה יותר ולכן הוא גם אפקטיבי יותר לשני הצדדים: הן לבעל העסק והן לקהל היעד. גולש המעוניין לאתר חשמלאי בתל אביב יוכל למצוא רק חשמלאי באזור מגוריו, בעוד החשמלאי בקריית שמונה ייחשף אך ורק בפני תושבי העיר והמושבים סביבה. אם כן, החשמלאי הצפוני, שרוצה למשוך רק את הקהל הרלוונטי עבורו ולהגביר את הנוכחות שלו בקריית שמונה ופרבריה, זקוק ל-SEO מקומי, כדי לשפר את הדירוג האישי שלו בתוצאות החיפוש של גוגל. וזוהי בדיוק המהות של קידום LOCAL.

איך עושים את זה נכון?

אם השירות או המוצר שלכם מיועדים לאוכלוסייה ספציפית מאוד ולאזור גאוגרפי מסוים, קידום LOCAL הוא בדיוק מה שאתם צריכים – וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. מתוך הניסיון וההיכרות שלנו בעולם הרחב שנקרא קידום אתרים, נוכל להוביל אתכם לחשיפה גדולה ביותר רק מול מי שבאמת זקוק לשירות שלכם. באמצעות הכלים הטובים והיעילים ביותר, לרבות בניית קישורים, שימוש בתוכן מתאים, פרסום ממוקד, חיבור לסלולאר וקישור לאפליקציות ניווט שונות נוכל להשיג את המטרה, כמו גם בשימוש בכלים מגוונים אחרים. Google Map, לדוגמה, הוא פלטפורמה מעולה לפרסום מקומי או לקידום LOCAL, וגם בזה תוכלו ליהנות מהידע שלנו ומהניסיון שצברנו במשך הזמן. אופטימיזציה היא בהחלט מפתח חשובה להצלחה – אבל אופטימיזציה מקומית היא קריטית לא פחות.

Tags: קידום מקומי, קידום LOCAL, LOCAL SEO